Гарантія та сервісне обслуговування
1. Гарантійне обслуговування у сервісних центрах
Ви можете звертатись за гарантійним обслуговуванням на точку видачі
При зверненні для обслуговування необхідно взяти
- товар із повною комплектацією;
- оригінальний гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату.
Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 48 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні.
2. Відновлення гарантійного талону
Якщо у вас втрачено або пошкоджено гарантійний талон від виробника, ви можете надіслати запит у вільній формі нам на пошту akor.club@gmail.com.
3. У яких випадках гарантія не надається
Ми можемо відмовити у гарантійному ремонті, якщо
- порушена безпека гарантійних пломб;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Посилання на повний перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону "Про захист прав споживачів".
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».